radaronline.ir

کد خبر: ۱۰۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹-10 February 2015
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، سامانه الکترونیکی و هوشمند سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان شهری و معتمدین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، در این آیین که علی ترکاشوند شهردار کرج حضور داشت ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج اعلام کرد: سامانه الکترونیکی و هوشمند این سازمان در برگیرنده بسیاری از نیازهای تاکسی داران و مسافران است .

'پرویز اسکندری ' گفت: با راه اندازی این سامانه ، کارت هوشمند که به منزله پروانه کار با تمام مشخصات راننده و خودرو است در اختیار صاحبان تاکسی ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از مزیت های این کارت ارایه مرخصی به رانندگان بدون مراجعه به سازمان تاکسیرانی است.

اسکندری گفت: نظارت و کنترل بر خدمات تاکسی ها و پیشگیری از تخلفات احتمالی از مزیت های این کارت شناسایی و سامانه هوشمند تاکسیرانی به شمار می رود.

وی بیان داشت : این سامانه یکی از طرح های جدید در کشور است که با مزایا و خدمات فراوانی برای شهروندان و تاکسیرانان همراه است.

اسکندری خاطرنشان کرد: این کارت برای تاکسیرانان به منزله داشتن شناسنامه، پروانه، گواهینامه و کارنامه تاکسیرانی است.

به گفته وی، تاکسیرانان با به همراه داشتن این کارت می توانند بدون حضور در سازمان تاکسیرانی، مکاتبات خود را از طریق سیستم هایی که در سطح شهر نصب شده انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه، دولت الکترونیک با هدف فراهم آوردن تسهیلات و رفاه شهروندی ایجاد شده است بر بهره گیری حداکثری افراد از مزایای این کارت تاکید کرد و گفت: اجرای طرح صدور کارت الکترونیکی تاکسیرانان نیز از فرایند های طرح شهروند الکترونیک است.

این مسوول ، ارتقای سطح کیفی خدمات را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان باید در راس امور کاری سازمان های خدمات رسان قرار گیرد، گفت: سازمان تاکسیرانی نیز به عنوان یکی از سازمان های حمل و نقل عمومی که طی روز بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، باید نسبت به اجرای طرح های کارآمد رفاهی سرآمد باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج افزود: تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان برخوردار از خدمات حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی دارد.

اسکندری افزود: این مهم در فراهم آوردن بسترهای مناسب جا به جایی ایمن و آسان شهروندان نقش بسزایی دارد.

وی، ارتقاء سطح خدمات رسانی به رانندگان تاکسی را از دیگر برنامه های مهم این سازمان معرفی کرد و افزود: رفاه تاکسیرانان می تواند میزان خدمات رسانی به شهروندان و مسافران را به نحو مطلوبی افزایش دهد.

گشایش خانه تاکسی و کارواش تاکسی ها دو طرح دیگری بودند که امروز در کرج مورد بهره برداری قرار گرفتند.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج در خصوص این طرح اظهار کرد: اکنون با آغازبه کار خانه تاکسی و فعال شدن کارواش ویژه تاکسی ها ، گام دیگری برای تکریم مردم در حوزه خدمات شهری کرج برداشته شد.

سازمان تاکسیرانی کرج با 12هزار دستگاه تاکسی روزانه حدود یک میلیون و 500 هزار مسافر از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

حدود 65درصد مسافرت های درون شهری با این وسایل نقلیه عمومی در کرج انجام می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: